duminică

Ceas Wall Street

     Inevitabilul s-a produs şi la colecţia "Ceasuri de Epocă", a editurii Hachette şi după câţiva ani de eforturi financiare şi nervi cu chinezării nefuncţionabile schimbate, timpul s-a scurs inevitabil şi am ajuns la  numărul 60 (ULTIMUL)al acestei colecţii. Dacă ar fi să fac un bilanţ al ceasurilor cumpărate de mine din această colecţie, aş zice că este o investiţie profitabilă, în timp, cu care am reuşit să-mi diversific colecţia de ceasuri, făcând-o la momentul de faţă foarte admirată, de cei care m-au vizitat până acum. M-aş fi bucurat totuşi, dacă undeva într-un colţ al revistei, ar fi fost şi un mic mesaj de mulţumire că am cumpărat ca proştii revista vreme de o jumătate de deceniu (cu tot cu studiul de piaţă), dar nu s-a vrut, s-o fi scumpit cerneala tipografică, aşa că s-a făcut pur şi simplu "GAME OVER". Despre conţinutul revistei, poţi să spui că ai ceva informaţie, numai dacă iei toată coleţia în ansamblu. Poate mecanismele quartz "Made in China" şi 10 pagini de revistă, au fost singura soluţie ca să fie păstrat un preţ acceptabil pentru piaţa media din România. Revenind la acest număr avem un ceas stil Wall Street placat cu aur (aşa zic ei nu l-am mai dus la bijutier pentru evaluare), un ceas purtat de clientela elitistă, chiar în timpul crahului financiar generat în Joia Neagră (24.10.1929).
     După cum lesne se poate observa în fotografia ataşată detaliile ceasului denotă rafinament şi eleganţă care generau o discrepanţă majoră cu ceea ce se întâmpla în acele vremuri tulburi în Statele Unite ale Americii. Acum că această colecţie s-a terminat, sunt foarte curios dacă vreo altă editură (De Agostini, Eaglemoss, etc.), care lansează în mod tradiţional diferite colecţii media, se va mai angrena într-un alt proiect orologer de asemenea avergură sau dacă, va fi singurul  proiect de acest gen pentru această decadă. Indiferent care va fi răspunsul, subsemnatul vă aşteaptă şi pe mai departe să daţi, din când în când, câte un click aici pe blogul meu şi să-mi admiraţi viitoarele piese de colecţie, chiar dacă aestea nu vor fi de aceiaşi valoare ca cele din această colecţie pe care foarte mulţi dintre noi am râvnit-o vreme de mai bine de 5 ani. Aşa că îmi voi lua libertatea să închei aici această postare aşteptându-vă cu mult drag la următoarele, care vor veni în perioada următoare !!!

Un comentariu: