vineri

CEAS mecanic made in China

   Un bun prieten (Dorin) avea de la tatăl său care la rândul său îl primise de la tatăl lui acest superb ceas mecanic pe care mi l-a dăruit mie fiindcă a considerat că apreciez adevărata valoare a unui ceas. Data exactă de fabricaţie NU se ştie (undeva la jumătatea secolului XX) aşa că dacă cineva are idee de când ar fi acest ceas aş aprecia dacă mi-ar lăsa mesaj aici pe blog.
Mulţumesc mult pentru ajutorul acordat şi admiraţi-l şi dumneavoastră de acum încolo aici pe blog la mine !!!

8 comentarii:

  1. Te salut ! Mi-a placut foarte mult colectia ta de ceasuri. O seara frumoasa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. MULŢUMESC mult !!! Mă bucur că va plăcut colecţia mea de ceasuri care creşte mereu !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un gest foarte frumos din partea prietenului tau.
    Ai o colectie foarte variata de ceasuri, te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşa este Lulu şi a mai contat faptul că l-a dat cuiva care ştie să aprecieze un ceas la adevărata sa valoare. Mulţumesc mult de vizita ta !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca orice lucru de colectie, cu cat o piesa este mai veche, cu atat are o valoare mai mare atat financiara dar mai ales istorica in cazul ceasurilor. Sper sa-ti largesti cat de mult posibil colectia si sa te satisfaca pe masura pasiunii tale. Felicitari Robert!

    RăspundețiȘtergere
  6. MULŢUMESC mult Tudoriţa de opinie şi ai perfectă dreptate vechimea ceasurilor le sporesc valoarea dar pe mine diversitatea lor mă fascinează. Cred că sunt puţin atipic mă bucură la fel de mult un ceas de la "38" ca unul din alt secol !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca as fi un extraterestru, te-as contacta sa mi-l vinzi mie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dacă ai fi extraterestru ţi-aş cere eu un ceas de extraterestru !!!

    RăspundețiȘtergere