joi

Ceas Speed Racer

    Prestigioasa publicaţie "Gazeta Sporturilor" şi-a reluat obiceiul să ne bucure periodic cu câte o colecţie  de ceasuri. Astăzi joi 21.05.2015, de Înălţarea Domnului şi Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena (în rit ortodox) a apărut un nou ceas WTI (World Time International).




       Speed Racer este ceasul pe care mi l-am cumpărat şi pe care vreau să vi-l prezint şi dumneavoastră. Mecanismul japonez PC 21, carcasa din aliaj, capacul din oţel inoxidabil şi designul atractiv au fost factori care m-au determinat să-mi achiziţionez acest ceas deosebit. OK recunosc că şi faptul că precedentele 6 (ŞASE), ceasuri WTI din colecţia mea de ceasuri sunt pe primele 6 locuri la "Postări populare pe blog", ceea ce înseamnă că sunt un "magnet" care atrage căutările de la "Google Search", adică un trafic mai mare pentru blogul meu ceea ce nu poate decât să mă bucure. Următorul ceas din colecţie "Ambush", care va apărea tot cu "Gazeta Sporturilor" pe 4 iunie (adică peste două săptămâni, are un design care reuşeşte să te stârnească şi să te facă să-l achiziţionezi. În funcţie de comentariile pe care le voi primi la această postare voi decide chiar atunci dacă şi acel ceas va fi pparte componentă a colecţiei mele de ceasuri sau dacă vă voi lăsa dumneavoastră plăcerea să-l luaţi de la chioşcurile de ziare.
      














   

       Care va fi decizia mea veţi afla numai dacă veţi mai da şi dumneavoastră câte un click din când în când (sau mai des), pe aici pe blogul meu !!!

6 comentarii:

  1. cele 2 cadrane mici sunt functionale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nici nu avea cum la cei 10 euro cât a costat acest ceas, de altfel eu NU am afirmat nicăieri că ar fi funcţionabile. Dar ceasul merge la secundă !!!

      Ștergere
    2. Pentru puţin Adelin şi te mai aştept !!!

      Ștergere
    3. Te rog sa pui si niste poze reale daca ai cumparat ceasurile de la GSP, cele de pe site-ul lor nu cred ca sunt reale (sunt photoshop-ate).

      Ștergere
    4. Am să încerc şi această operaţiune, mai ales că în realitate ceasurile arată mult mai bine şi chiar se merită efortul !!!

      Ștergere