miercuri

Ceas WTI Douglas Pilot

      Cel de-al doilea ceas din mini-colecţia lansată de "Gazeta Sporturilor" a apărut pe data de 19.AUG.2014 aşa cum fusese planificat cum vă promisesem de data trecută, am mers şi l-am achiziţionat iar acum vin în faţa dumneavoastră să vi-l prezint.
     Ceasul DOUGLAS de PILOT are curea de piele maro şi acelaşi producător ca precedentul ceas lansat de "Gazeta Sporturilor", WTI (World Time International), mecanism quartz, japonez PC 21 funcţionează cu baterie.
     Este un ceas de mare efect, avionul desenat pe cadran creându-ţi senzaţia că vine spre tine. Urmează ceasul Vendome aşa că mai treceţi pe aici pe blogul meu.
    În numele meu şi al pasionaţilor de orologerie şi celor fascinaţi de ceasuri, doresc să MULŢUMESC din suflet, celor de la Gazeta Sporturilor pentru această iniţiativă şi să sperăm că va deveni o tradiţie anuală editarea unei astfel de colecţii de ceasuri !!!

2 comentarii:

  1. O colectie intradevar reusita si accesibila ca pret. Orice colectionar de ceasuri replica functionala dupa original poate fi pe deplin satisfacut de aceasta serie. Eu am cumparat prima serie si sunt pe deplin multumit, ba mai mult am avut curiozitatea sa vad cat de precise sunt si dupa putin efot de a le seta pe toate limba-n-limba am constatat ca la interval de o luna diferenta este vizibila doar la nivelo de secundar, aproximatic 5 sec.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EXACT Lucian şi eu sunt mulţumit de această colecţie, dar mă nemulţumeşte că pe 14 octombrie vor fi 4 (PATRU) modele de ceasuri WTI şi este un efort financiar prea mare pentru mine !!!

      Ștergere