miercuri

Ceas Railroad

     Iată că au mai trecut două săptămâni şi aşa cum mă ştiţi sunt botanist (pun botu' instantaneu şi necondiţionat) şi mi-am călcat, din nou, pe suflet şi am mai alocat alţi 47,99 lei pentru noul număr 18 al revistei "Ceasuri de Epocă" a aceleiaşi edituri Hachette. Ceasul "Railroad" a fost placat cu argint, tocmai cu scopul de "a-i prosti pe proşti" şi să le mai creem puţină dependenţă de pliantul de 12 pagini (cu tot cu coperte), pe care ei o numesc plini de mândrie revistă. Sincer habar nu am cum au obţinut cei de la Hachette ISSN-ul pentru aceste foi dar ...
    Cât despre ceas nu sunt multe de spus decât mecanismul quartz, pe care-l ştiţi de 18 numere încoace şi acelaşi "Made in China", şi care se vrea a fi spectaculos, pentru aceia care au lucrat la căile ferate şi care retrăiesc amintiri din secolul trecut.
  
      Aşa că eu voi încerca (la fel ca dăţile trecute), să vă conving despre faptul că NU voi mai cumpăra acest pliant pompos intitulat revistă şi dumneavoastră NU mai îmi veţi acorda credibilitate, având antecedente în acest sens. Mai ales că următorul ceas se numeşte ispita şi are pictată pe capac o scenă biblică.


     Prin urmare dacă se întâmplă ca în căutările dumneavoastră să mai întâlniţi blogul meu, nu vă sfiiţi să mai daţi câte un click, o opinie, un feedback, o înjurătură, un comentariu, ORICE vă lasă inima !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu