miercuri

Ceas WTI Vendome

      Şi fiindcă au mai trecut 2 săptămâni, iată că pe 02.09.2014 cei de la Gazeta Sporturilor au lansat cel de-al treilea ceas din minicolecţia de ceasuri bărbăteşti de la WTI (World Time International) şi eu sunt bucuros să vi-l prezint.
     Sincer vă spun nu mi se pare la fel de reuşit ca precedentele două modele (Auckland sau Douglas), dar dacă-l antamasem mi-a fost ruşine să mai dau înapoi aşa că l-am achiziţionat şi pe acesta.
        Aşa că de acum încolo acest ceas cu mecanism pe quartz şi cu "JAPAN MOVT" (Componente Japoneze), este parte integrantă a tot mai faimoasei colecţii de ceasuri pe care o deţin şi pe care v-o prezint şi dumneavoastră mereu.
      Peste două săptămâni urmează ceasul WTI modelul IMOLA, pe care de asemenea vi-l voi prezenta şi dumneavoastră.

8 comentarii:

  1. Salut, nu inteleg un lucru, as vrea sa vorbim despre ceasuri si ti-am dat add si pe FB, asa, nu inteleg de ce strangi ceasuri d`astea ieftine si fara rost, cum e colectia asta de la GSP in loc sa iei niste ceasuri mai ok. Adica in loc sa dai 200 de lei pe 4 ceasuri care nu-ti plac si care...nu`s cine stie ce, ai putea sa iei un Wostok automatic care sa te tina 10 ani si care chiar e ceas, cu 250(transport inclus, din Rusia).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Mike, iartă-mă că te dezamăgesc dar la 250 de lei NU o să găseşti NICĂIERI un Vostok Automatic cu transport inclus. Cât despre colecţia GSP ceasul Vendome e singurul care m-a dezamăgit (ca design), dar Auckland şi Douglas de Pilot sunt foarte precise şi cu design bărbătesc !!!!!!

      Ștergere
  2. Într-adevăr preţul şi transportul par OK, însă după ce faci câteva căutări online despre firmă şi site îţi garantez că NU vei avea curajul să plăteşti cu cardul pe acest site. Ahaa şi încă ceva la "Termeni şi condiţii" se menţionează aşa în treacăt fugitiv, că NU sunt ceasuri cu licenţă sau franciză ci numai REPLICI aşa că poţi avea nenorocul să iei un Amphibia să strănuţi peste el şi să rămâi cu NIMIC !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Serios? Nu inteleg de ce zici chestiile astea, chiar nu are sens ce zici. Este site-ul oficial de la fabrica Vostok: "We are official dealers Vostok Watch Makers Inc. near to Chistopol city where a watch is made. You receive 100 % authentic Vostok watches almost directly from factory." Am cautat pe net ceva "de rau" despre ei si nu gasesc nimic. De ce nu pui niste link-uri? Eu chiar o sa-mi iau un ceas de la ei de pe site, poate ma ajuti sa ma razgandesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU ŞTIU dacă ai citit cu atenţie dar siteul pe care mi l-ai dat este din Miami > Florida > U.S.A. iar Vostok este un brand rusesc. Dar ca să te documentez îţi voi lăsa linkul: http://www.femeiastie.ro/lifestyle/ceasuri/ceasuri-rusesti---vostok sperând că multe lucruri se or lămuri, eu oricum aştept neapărat veşti şi poze cu noul tău ceas BOCTOK !!!! Felicitări pentru alegerea ta !!!

      Ștergere
    2. La momentul actual exista doar doua siteuri oficiale Boctok:
      1) http://www.vostok-europe.com pentru divizia Vostok Europa
      2) http://www.russia2all.com pentru divizia Vostok America de Nord

      La noi in Romania Russian Shop http://www.russianshop.ro este dealerul oficial Vostok pentru Romania. Restul sunt furnizori de replici fara franciza sau reselleri. Intre noi fie vorba la 49 USD nu veti gasi niciodata si nicaieri un Vostok original, cu atat mai putin automatic.

      Ștergere
  4. Exact acelaşi lucru mă chinuiesc să explic de câteva comentarii încoace, mulţumesc frumos că ai fost aşa de explicită, directă şi la subiect şi că ai lămurit lucrurile !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragă Mike Loris (oricare ar fi numele tău), se pare că-ţi place să fii dezinformat citind pe sărite, fiindcă Goer NU este singurul meu ceas automatic, mai am unul Genova (Swiss Made) şi încă unul Longines, unul Pobeda şi încă vreo câteva ceasuri de excepţie, dar dacă ţie nu-ţi plac acele mărci nu înseamnă că eu nu le mai apreciez !!!

    Mult succes la şcoală, că a început astăzi !!!

    RăspundețiȘtergere