marți

Ceas Galaxy

      Aşa cum bine ştiţi cu toţii, renunţasem să mai cumpăr revista "Ceasuri de Epocă" editată de cei de la Hachette. Iată însă că astăzi mi-am călcat pe suflet şi am luat numărul 38, care oferă pasionaţilor de ceasuri un atractiv ceas Galaxy, pe care aşa cum mă ştiţi generos, mă grăbesc să vi-l prezint şi dumneavoastră.
     

















      Acum nu ştiu ce să vă spun despre acest ceas "Made in China" cu mecanism quartz pe care îl ştiţi dintotdeauna. Pur şi simplu am să vi-l prezint şi o să vă las pe dumneavoastră să trageţi singuri concluziile de rigoare.
     
















     Când şi dacă voi mai achiziţiona această revistă, chiar nu ştiu să vă spun la momentul actual, aşa că cel  mai bine ar fi să daţi dumneavoastră câte un click, din când în când pe aici pe blogul cu colecţia mea de ceasuri !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu