sâmbătă

Ceas Trupele de Comando Navale Britanice

     




      În colecţia de "Ceasuri Militare" de la Libertatea, în numărul 7 ni s-a oferit un ceas purtat în anii '70 de către soldaţii din Trupele de Comando Navale Britanice, un atractiv ceas cu mecanism quartz, o replică fidelă a celor originale purtate de membrii S.B.S. (Special Boat Service). De un albastru demn de apele lumii, acest ceas este cel de-al 7-a din această colecţie, cu designul său inedit reuşeşte să te atragă de la început.Totuşi numerele următoare "Infanteria Americană" şi "Soldat Japonez", îmi creează un sentiment de deja vu, motiv pentru care vă rog să-mi acordaţi libertatea (NU ziarul), de a nu mai achiiţiona aceste numere din această colecţie, deoarece ar reprezenta un efort financiar prea mare pentru mine. Totuşi subsemnatul vă garantează că veţi mai găsi şi alte ceasuri atractive aici pe blogul meu. Tocmai din aceste considerente, sfatul meu este ca să mai treceţi, din când în când cu câte un click pe aici şi să admiraţi toate ceasurile mele !!! 
Aşa că eu vă mai aştept, să mai treceţi pe aici, cu mult drag !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu