marți

Ceas Vatra Dornei

     Între 13 şi 28 noiembrie am fost într-o superbă vacanţă în Vatra Dornei, iar de aici NU am rezistat tentaţiei să nu-mi achiziţionez acest ceas care să marcheze această incursiune a mea aici în Bucovina. Fără nicio îndoială că este locul de care-mi voi aminti multă vreme de acum încolo.
     Pentru aceia dintre dumneavoastră care aţi fost deja aici în spectaculoasa staţiune Vatra Dornei, ştiţi că în fotografie este clădirea "Izvorul Sentinela" o clădire monument istoric datând de la sfârşitul secolului al XIX-lea.
     Este locul de care mi se face mereu dor când revăd fotografiile făcute cât am fost cazat aici la pensiunea Adristel 3***, acolo unde găsiţi ospitalitatea moldovenească la calitate europeană. Într-o frază vreau să vă zic că TREBUIE să mergeţi şi dumneavoastră la Vatra Dornei !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu