duminică

Ceas Jaeger

      Pe 29 octombrie 2014 a apărut şi cel de-al 23-lea număr din revista (să-i zicem aşa), "Ceasuri de Epocă", ne-am delectat cu un ceas Jaeger un ceas mai micuţ, ca dimensiuni, ca cele apărute până acum. Cum ne-au obişnuit cei de la Editura Hachette, nu ne-au uimit cu nimic special, în ciuda preţului (49,99 lei), ceasul şi revista nu au nimic ieşit din comun.
       Recunosc că am ajuns să cumpăr această "chestie", doar fiindcă îmi doresc ca cititorii blogului meu să fie permanent şi corect informaţi.
      Aşa că ne vedem peste două săptămâni, când Editura Hachette ne va oferi, odată cu numărul 24, un ceas de buzunar în stil Galuchat, care din fotografia postată, îmi dă senzaţia de deja vu, dar să sperăm că mă înşel eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu