joi

Ceas Victoria Arad 1969

     Sosit tocmai din anul 1969 (sau MCMLXIX în cifre latine), acest ceas vine să mărească atât valoric cât şi cantitativ colecţia mea de ceasuri. Pentru aceia dintre dumneavoastră care nu-şi mai amintesc (sau nu erau născuţi încă), îmi voi permite să vă reamintesc câteva dintre cele mai importante momente şi evenimente ale anului 1969.

      La Woodstock (statul New York), începe "Woodstok Music & art Festival", o mişcare de protest, a tineretului hippie, împotriva Războiului din Vietnam; Georges Pompidou este ales preşedintele Franţei după demisia preşedintelui în exerciţiu Charles De Gaulle, iar în Statele Unite Ale Americii republicanul Richard Nixon devine cel de-al 37-lea preşedinte al Americiii; trupa Beatles lansează albumele "Yellow Submarine" şi "Abbey Road", totodată este înfiinţată, în Birmingham, Marea Britanie, trupa Judas Priest care va deveni una din formaţiile etalon ale genului heavy metal.
     Între aceste evenimente, la Fabrica de Ceasuri Arad este produs acest ceas deşteptător mecanic, cu mecanism pe 4 rubine. Pentru cei interesaţi mai menţionez că pe capacul din spate al ceasului este inscripţionat "N.I 24983 - 69" ceea ce reprezintă modelul şi anul de fabricaţie al acestui ceas, pe care vă las să-l admiraţi în continuare !!!

2 comentarii:

  1. Frumos. Am si eu unul pe suport de lemn. Pe cand unul de perete, de 7 zile?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adrian, dacă dai click pe eticheta "1969", vei vedea şi ceasul pe suport de lemn de la Victoria Arad despre care vorbeai. Se află deja în colecţia mea de ceasuri !!!

    RăspundețiȘtergere