miercuri

Ceas Madama Butterfly

     În numărul 5 (19 FEB. 2014), al revistei  "Ceasuri de epocă", de la editura Hachette, noi colecţionarii de ceasuri am avut parte de un spectaculos ceas de buzunar realizat în stilul Madama Butterfly, ceas pe care îmi permit să vi-l prezint şi dumneavoastră chiar acum.
     Pentru aceia dintre dumneavoastră, care nu ştiu menţionez că "Madama Butterfly" este o operă compusă de compozitorul italian Giacomo Puccini pe un libret de Luigi Illica și Giuseppe Giacosa (bazat pe o povestire de John Luther Long  şi pe o piesă de David Belasco).Premiera operei a avut loc la Brescia (Italia), pe data de 28 mai 1904.
      Pentru următorul număr (6, din 5 MAR. 2014) ni se promite de asemenea un foarte spectaculos cea de buzunar "CASATI stil 1900", subsemnatul îşi ia angajamentul să vi-l prezinte şi pe acela chiar aici, pe blogul meu fără nicio pretenţie financiară, deocamdată !!!
     Aşa că nu vă sfiiţi să mai treceţi din când în când pe blogul meu ca să vedeţi spectaculoasele "Ceasuri de epocă" de la editura Hachette, dar şi celelalte ceasuri care alcătuiesc colecţia mea de ceasuri care a devenit cunoscută în toate colţurile planetei !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu