luni

Ceas Suprarealist

      Colecţia "Ceasuri de Epocă" a editurii Hachette a ajuns la numărul 50. În acest nou număr ne-am putut delecta cu un atractiv ceas de buzunar realizat în Stil Renascentist. Un ceas care era în mare vogă în perioada Interbelică.
















Revista este aceiaşi pe care o ştiţi de la începuturile acestei colecţii, adică 12 pagini cu tot cu coperţi, iar ceasul aceiaşi chinezărie cu mecanism quartz care a consacrat această colecţie de mai bine de 3 ani. Dar fiindcă mulţi dintre dumneavoastră mi-aţi cerut-o am decis să mai cumpăr din când în când câte un număr din această revistă mai mult aşa pentru evitarea monotoniei de pe blogul meu.















      Conform spuselor şi comunicatelor celor de la Editura Hachette, colecţia ar avea 60 ne numere, aşadar încă 10 numere, după calculele mele în luna februarie 2016 această colecţie se finalizează şi după aia cine ştie, poate o altă editură va scoate o altă colecţie de ceasuri, iar noi pasionaţii de ceasuri v-om începe să cumpărăm şi acea colecţie. Dar ce va mai fi v-om vedea la momentul respectiv, aşa că dumneavoastră mai daţi, din când  în când câte un click aici pe blogul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu