vineri

Ceas Mărăşeşti

     Pe 27 iunie 2015 am fost într-o mică excursie, de o zi, la Mărăşeşti (jud. Vrancea) unde am vizitat Mausoleul Eroilor Neamului, Muzeul Luptelor de la Mărăşeşti şi o parte din micuţul oraş moldovenesc. Dar fiindcă NU am găsit la nicio tarabă de suveniruri un ceas cu Mausoleul sau altceva, reprezentativ oraşului, am plecat puţin cam dezamăgit. Acasă mi-am amintit de prietenii mei de la Cadoria.ro şi m-am liniştit. Asta deoarece tot ei mă ajutaseră acum un an cu ceasul Braşov aşa că am trimis 3 fotografii făcute aici la Mausoleul Mărăşeşti şi iată-l, noul meu ceas de birou sau de perete (la alegerea posesorului), cu mecanism quartz:
     De acum, îmi place să cred,  pot să-i consider pe cei de la Cadoria.ro ca fiind parte din viaţa mea deoarece acum îmi voi aminti mai uşor că pe 29 iunie 2014 am fost în Piaţa Sfatului Braşov şi pe 27 iunie 2015 am fost şi am vizitat Mausoleul de la Mărăşeşti şi fără vrerea lor ei au făcut acest lucru special pentru mine, un colecţionar de ceasuri. Aşa că atunci când unchiul meu din Germania (Allzheimer), va ajunge la mine cele două ceasuri (deocamdată), îmi vor reaminti ce am făcut şi unde am umblat în două zile ale vieţii mele. În orice caz, am ferma convingere că vor mai fi excursii unde nu voi găsi să cumpăr ca suvenir un ceas doar că de această dată nu voi mai fi dezamăgit fiindcă prietenii mei de la Cadoria.ro mă vor ajuta de fiecare dată cu personalizarea unui ceas care să-mi reamintească peste ani de excursia pe care am făcut-o, într-una din zilele din viaţa mea.














Aşa că mulţumesc foarte frumos pentru implicare şi ajutor Cadoria.ro !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu