miercuri

Ceas WTI Bremen

     Şi iată că cei de la "Gazeta Sporturilor" s-au ţinut de cuvânt şi ne-au oferit pe 14.10.2014, nu mai puţin de 4 modele de ceasuri WTI (World Time International).
 
      Situaţia economico-financiară nu mi-a permis să le achiziţionez pe toate cele 4 modele de ceasuri, motiv pentru care am optat pentru cel verde mai ales că era o culoare pe care nu o aveam în colecţia mea de ceasuri.
  
Sub denumirea "Ceas Bremen", cei de la "Gazeta Sporturilor" şi-au încheiat colecţia de ceasuri WTI şi vreau să le mulţumesc foarte mult fiindcă mi-au creat un trafic imens pe blog. De fapt postările cu ceasurile oferite de "Gazeta Sporturilor", au devenit cele mai accesate, conform Google Analytics, iar acest fapt mă face să încerc să achiziţionez pe viitor şi celelalte 3 modele: Sandbox, L'Elysee şi Islay pe care acum nu mi le-am putut  permite. Sunt convins că la apariţia ceasului Auckland pe data de 5 august 204, nimeni nu intuia succesul de care se va bucura această colecţie spectaculoasă de ceasuri. În numele tuturor care au achiziţionat ceasurile WTI doresc să mulţumesc celor de la "Gazeta Sporturilor" pentru geniala idee pe care au avut-o !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu