miercuri

Ceas Rendez-Vous

     Şi toate ceasurile din colecţia mea au înregistrat trecerea timpului şi uite că uşor, uşor am ajuns şi la numărul 20 al revistei "Ceasuri de Epocă" şi aşa cum ne-au obişnuit cei de la Editura Hachette nu şi-au dat în stambă şi ne-au oferit aceiaşi chinezărie de 2 lei (în plus că acum costă 49,99 lei) cu pretenţii de replică a unui ceas de epocă. Chiar dacă ceasul este (zic ei !), placat cu aur mie unul mi-a întărit şi mai mult opţiunea de a renunţa la a mai da o căruţă de bani pe aşa ceva.
      Asta în situaţia în care acest ceas Rendez-Vous nu are NIMIC care să-l scoată în evidenţă, poate doar faptul că primul cumpărat a fost defect, iar cel de-al doilea funcţionează dar indică ce oră vor acele lu' dânsul.
     Spun asta după o înelungată prospecţia a pieţei orologere, iar rezultatul unei analize făcute de mine este mult în favoarea încetării achiziţionării acestei fiţuici, asta mai ales că următorul număr (21) ni se oferă (ca la  ultimii proşti) EXACT acelaşi ceas din numărul 9 (Bauhaus), însă de această dată sub denumirea de ceas Regina Victoria. Aşa că dragă Editură Hachette, m-am săturat să-mi lase lumea comentarii injurioase crezându-mă blogul oficial a lu' dumneavoastră, fiindcă aşa cum observi blogul meu iese primul la căutările online când cumpărătorii păcăliţi îşi caută dreptatea !!! Eu nu am să mai dau o jumătate de milion de lei (vechi), pe ceasurile din revista "Ceasuri de Epocă" !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu