vineri

Ceas Siena

     În cele din urmă cei de la Editura Hachette şi-au atins obiectivul: au reuşit să mă dezamăgească total cu acest cea în stil Siena apărut odată cu numărul 14 al revistei "Ceasuri de Epocă". Un ceas care NU reuşeşte să-mi transmită nimic şi care mai că mă face să-mi pară rău de banii daţi pe el (47,99 lei).
     Şi ca dezamăgirea să fie la standarde europene, ceasul nici NU funcţionează iar pe "Certificatul de Garanţie", ce însoţeşte ceasul, este stipulat că pentru schimbarea ceasului defect trebuie "factura sau bonul fiscal emis la achiziţionarea produsului" şi fiindcă NU mai deţin aşa ceva, în colecţia mea de ceasuri a poposit primul ceas cumpărat defect.
     Sper ca în numărul următor (NR. 15), cei de la Editura Hachette să se reabiliteze cu ceasul în dungi pe care ni-l promit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu