sâmbătă

Ceas Lexon

     În ciclul "Culmea impertinenţei", a "Norocului porcesc" şi a "Tupeului ordinar", mi-am luat permisiunea ca fiind cel mai mare PEPSIcoman să câştig la campania "Bătălia Premiilor" cu Fanta şi Sprite un superb ceas original LEXON. Este foarte posibil ca băutorii "tradiţionali" de Sprite şi Fanta să fie deranjaţi de acest lucru şi să-mi lase comentarii răutăcioase la această postare.

      Foarte prtocaliu este un model Spring XL şi vi-l prezint şi dumneavoastră chiar acum alături de un scurt articol realizat de mine despre ceasurile LEXON http://www.femeiastie.ro/lifestyle/ceasuri/ceasurile-franceze-lexon pe care îl puteţi lectura şi dumneavoastră dând un simplu click pe linkul pe care, cu drag şi generozitate vi l-am lăsat deasupra.
     Pentru toţi cei neîncrezători şi suspicioşi mai menţionez că ceasul mi-a sosit prin curier, cu certificat de garanţie, de conformitate şi de autenticitate, exact aşa cum este afişat pe site-ul oficial al Companiei Lexon. Singurile costuri au fost generate de achiziţionarea sticlei de Fanta (de 0,5 L.) cea care mi-a furnizat capacul câştigător al premiului !!!
     Acum colecţia mea este invadată de ceasuri ale unor companii prestigioase, aştept următoarele promoţii "carbogazoase" ale celorlalţi producători mondiali şi/sau naţionali de răcoritoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu