sâmbătă

Ceas UMF

    Uhren Machine Factory sau mai pe scurt UMF a fost cândva un adevărat standard şi etalon în lumea orologiei, din păcate în zilele noastre UMF nu este decât o altă istorie în fascinanta şi tumultoasa arie orologeră. Când am ajuns (din nou) într-un weekend la "Obor" (târgul de vechituri de la Ploieşti), am găsit pe o tarabă acest ceas deşteptător de masă UMF.
















     Şi fiindcă nu am găsit în mediul online, nicio informaţie despre acest model de ceas UMF mă grăbesc să postez pozele cu speranţa că cineva mă va ajuta să aflu şi eu câteva amănunte despre el.
















     Pe spatele ceasului am găsit (cu greu), inscripţionată seria "37/26870004", cu rezerva că "8" este foarte posibil să fie "3", zic asta fiindcă nici măcar lupa pe care am folosit-o nu mi-a fost de mare folos în citirea EXACTĂ a seriei.
















      Aşa că cineva îmi poate oferi mai multe detalii pentru identificarea exactă a acestui ceas UMF (perioada fabricaţiei, serie, locaţie, etc.) i-aş fi profund recunoscător şi în numele cititorilor acestui blog, îi (sau le) mulţumesc anticipat pentru informaţiile oferite cu generozitate !!!




2 comentarii:

  1. Salut Robert
    Ceasul este UMF Ruhla, fabricat in fosta RDG in anii 60-70 (poate chiar mai devreme) dar care nu prea a excelat in calitate!!

    RăspundețiȘtergere
  2. MULŢUMESC de informaţie dragă "Anonim" acum aştept restul WWW-ului cu alte detalii şi informaţii, până v-om şti TOTUL m-ar bucura să postaţi chiar şi nişte linkuri spre alte articole, istorii, sau recenzii despre UMF !!!

    RăspundețiȘtergere