vineri

Ceas Literar

     Aşa cum v-am promis încă de la apariţia numărului 11 din revista "Ceasuri de Epocă" a celor de Editura Hachette, astăzi vă prezint cea de-a 12-a piesă de colecţie, realizată în Stil Literar care chiar dacă nu este aşa spectacoloasă precum celelalte piese orologere din această colecţie, reuşeşte să atragă atenţia prin simplitate şi bun gust.

     Chiar dacă foarte multă lume s-a plâns de calitatea şi funcţionabilitatea acestor ceasuri, eu personal trebuie să admit că NU am avut niciun fel de probleme de funcţionare cu niciun ceas de buzunar din colecţie, mai ales după ce am înlocuit bateriile consumate cu altele mult mai calitative, luate direct de la reprezentanţă şi cu garanţie.
      Pentru numărul 13 (sper să nu fie cu ghinion), cei de la Editura Hachette, ne promit împreună cu revista "Ceasuri de epocă", un foarte interesan ceas de buzunar realizat în Stil Napoleon, aşa că eu vă invit încă de pe acum să mai daţi şi dumneavoastră câteun click aici pe blogul meu şi după ce voi achiziţiona revista vi vi-l voi prezenta tuturor cu cea mai mare plăcere !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu