vineri

Ceas 100 $

     Fiindcă am fost exagerat de cuminte iepuraşul de Paşti a trecut pe la mine şi mi-a lăsat 100 $ stilizaţi într-un superb ceas de perete, bineînţele că, în ciuda faptului că partea cu bancnota este aurie, detaliile sunt întocmai ca pe bancnota originală, iar Benjamin Franklin este la fel de spectaculos ca în fotografiile de epocă. Fiindcă vă vreau cei mai informaţi cititori de bloguri, ţin să vă spun că pe FIECARE bancnotă de dolari americani este câte un fost preşedinte american, dar MARE ATENŢIE Benjamin Franklin (1706 - 1790) nu a fost niciodată preşedintele Statelor Unite ale Americii, în ciuda faptului că a fost un mare om politic, un inventator renumit, unul dintre semnatarii Declaraţiei de Independenţă şi a Constituţiei Statelor  Unite ale Americii.
     Totodată mai menţionez că este primul meu ceas din colecţie produs în Ucraina, în pofida greutăţilor sociale, politice şi teritoriale prin care poporul ucrainian trece de la începutul anului şi care par să nu se mai oprească. Tocmai din acest motiv vreau să spun: "Велике спасибі за ці години дуже дорогі українці !!!" dar să vă las şi linkul http://www.kartina.ua cu siteul oficial al producătorului acestui ceas deosebit şi spectaculos cu mecanism quartz.
     Aşa că pentru cei dornici să aibă un asemenea ceas vreau să-mi calc pe inimă şi să vă spun că mi-am luat ceasul de la magazinul Dedeman de la noi din Ploieşti, însă eu bănuiesc că este disponibil în toate magazinele din ţară ale acestui comerciant.

2 comentarii:

  1. Un ceas interesant privit de altii ca unul simplu, neapreciat pentru adevarata valuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. MULŢUMESC FRUMOS de vizită, apreciere şi de comentariu Claudiule şi Un paşte fericit ţie şi celor dragi !!!

    RăspundețiȘtergere