vineri

Ceas Victoria (de voiaj)

Mă văd nevoit să recunosc că, iniţial, nu doream să fac această postare, deoarece îmi este tot mai greu să găsesc online, ceasuri de la Victoria Arad. Asta fiindcă primele rezultate la "Google Search" sunt ceasurile mele şi alte postări de ale mele făcute în mediul online.
Totuşi acest foarte atractiv ceas mecanic de voiaj, sosit din secolul al XX-lea (mai exact din anul 1977) de la Victoria Arad, m-a determinat să-mi revizuiesc atitudinea şi să-l postez online, cu marele risc ca în curând să apară şi el la căutările mele (şi ale dumneavoastră) făcute pe web.
Aşa că de acum încolo un nou ceas de excepţie este parte componentă a colecţiei mele de ceasuri. Mai menţionez (pentru cunoscători) că pe spate este inscripţionat N.I. 96206-77, reprezentând perioada şi modelul realizării ceasului.

4 comentarii:

  1. Mulţumesc Mirela, eşti întotdeauna BINEVENITĂ aici pe blogul meu cu ceasuri !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. 31.044 - deja!!!
    Ce repde zboara ...timpul! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi un vizitator nou din Camerun !!! Ca să vezi cum ajunge omul simplu blogger cu prestanţă online şi agrea Google !!!

    RăspundețiȘtergere