luni

Ceas deşteptător Aradora 1979

În dreptul anului 1979, în colecţia mea de ceasuri a sosit acest ceas deşteptător, mecanic, cu un mecanism pe 8 rubine, de la Fabrica de Ceasuri Victoria Arad. Bineînţeles că înainte să fac postarea s-au găsit câţiva ofertanţi să mi-l cumpere dar ... "NU am ceasuri de vânzare !!!". Aşa că de acum înainte puteţi să-l admiraţi aici la mine pe blog, mai ales că Google Analytics a început să mă iubească şi primele rezultate pe care le returnează la căutările "ceas Victoria", "ceas Aradora" şi "Ceas Victoria Arad" sunt de aici de pe blogul meu care face vizualizări de pe întreaga planetă, aşa cum lesne se poate observa şi  pe COUNTERFLAGS !!!
Pentru cei care nu observă şi pentru cunoscători, mai menţionez că pe spate are inscripţionat "N.I. 96990-79", ceea ce indică modelul ceasului şi anul de fabricaţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu