duminică

Ceas Loire

     Cu câţiva ani buni în urmă exista o publicaţie, ce putea fi procurată doar cu comandă fermă, "Heritage", care oferea iubitorilor de ceasuri o foarte atractivă şi interesantă colecţie de ceasuri de buzunar, replici fidele ale ceasurilor de buzunar, existente în epoci de mult apuse.
     Acum vă pot oferi şi dumneavoastră spre vizionare unul din modelele (Loire), apărute atunci cu acea publicaţie, dar spre deosebire de "Heritage" la mine pe blog este, deocamdată, gratuit. Se zice că acest model ar fi placat cu argint, dar eu personal NU pot garanta pentru acest detaliu, asta chiar dacă acest model are în cutie şi un "Certificat de Garanţie" !!!
Aşa că eu vă las să-l admiraţi în continuare acest ceas de buzunar, mecanic, sosit din epoci de demult apuse, plus invitaţia de a mai trece din când în când pe blogul meu pentru a vedea şi următoarele piese orologere care se vor adăuga tot mai prestigioasei colecţii de ceasuri al cărei proprietar sunt chiar eu !!!






2 comentarii:

  1. Cat de frumos este acest ceas... superb

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este Marius, iar să-i vezi mecanismul funcţionând este o ADEVĂRATĂ încântare, nu mă mai satur de el şi unde mai pui că a fost, de fapt, luat la schimb cu o pompă de umflat roata la bicicletă !!!

    RăspundețiȘtergere