vineri

CEAS GENOVA

      Chiar dacă acest ceas se numeşte Genova, nu este italian, inscripţia "Swiss Made" îl plasează direct în Elveţia, este un ceas automatic şi antimagnetic, conform inscripţiilor de pe cadranul său, nu mi-am permis să-l repar, deoarece sumele solicitate pentru această operaţiune, depăşeau umila mea pensie de boală, însă chiar şi aşa mă bucur că îl am în colecţia mea de ceasuri !!!
     L-am postat cu speranţa că sunt în mediul online alţii mai cunoscători în ale orologeriei decât mine şi îmi vor putea da orice alte informaţii şi detalii despre el, după care vă voi spune şi dumneavoastră ce şi cum stau lucrurile cu acest ceas!!!
     Pe mecanism scrie foarte, foarte mic "Swiss Made" şi este în posesia mea de dinainte de evenimentele din decembrie 1989 şi dacă reuşesc să identific celelalte inscripţii de pe mecanismul ceasului, promit că revin şi cu alte detalii şi amănunte.

2 comentarii:

  1. Daca incercati sa deschideti capacul ceasului , atunci cu siguran ta veti afla mai multe detalii. Pare original...Dar acele butoane laterale sint cam dubioase. Probabil cu ajutorul lor se rotesc cele doua cadrane circulare laterale, aflate pe interiorul cadranului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este cele două butoane rotesc cele două cadrane circulare. Iar ceasul a "aterizat" în custodia mea undeva prin anii '80 aşa că NU pot spune o dată de fabricaţie exactă !!!

    RăspundețiȘtergere