duminică

CEAS RZESZOW 2

Cum vă spuneam, într-o postare anterioară, la Rzeszow am fost de două ori, atât în martie 2008 cât şi-n iunie 2009, acesta este ceasul cumpărat de acolo în luna iunie a anului 2009 !!!
Şi aşa este, cum v-aţi dat şi dumneavoastră seama este un ceas cu celebrul personaj de desene animate motanul Garfield !!! Coincidenţă sau NU, la scurtă vreme (decembrie 2009), în România a început editarea revistei GARFIELD (ROMANIA), acum sincer nu ştiu dacă aducerea în ţară a acestui ceas ia determinat să fie editată această revistă dar fără îndoială şi acţiunea mea cred că ia influenţat pe editori.

     Aşa că închei această postare cu recomandarea călduroasă să urmăriţi atractivele episoade din "The Garfield Show" pe canalele de animaţie cele mai în vogă, dar nu rataţi nici "Garfield The Movie", disponibil pe DVD.
     Bucuraţi-vă de spectacolul oferit de Garfield, Oddie, Jon şi Hermal !!!

2 comentarii:

  1. buna ziua.este vreo sansa sa vindeti acest ceas?
    japonia7@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. După ce l-am cărat câteva mii de kilometri pe 2 avioane, 3 taxiuri, 2 autobuze şi-un tren NU. Poate atunci când l-am achiziţionat din Polonia (în 2009)l-aş fi dat dar de când mă uit cu nepoţelul la "Garfield Show" şi rezolvăm jocuri din revista Garfield, ceasul a devenit parte a familiei !!!

    RăspundețiȘtergere