joi

Ceas Şah Aradora

      În producţia fabricii de ceasuri Victoria din Arad, a existat şi acest model de ceas, destinat competiţiilor naţionale şi internaţionale de şah. Am fost extrem de bucuros când l-am găsit online şi l-am achiziţionat instantaneu deoarece mi-l doream foarte mult în colecţia mea de ceasuri.
     Deocamdată nu l-am desfăcut, aşa că momentan nu vă pot spune anul când a fost fabricat (acesta fiind înscris pe mecanism, însă îmi iau angajamentul că într-un timp cât mai scurt voi face şi această acţiune, fiindcă şi eu sunt foarte curios. Pe cadran scrie cu mândrie patriotică "Made in Romania".
     Mecanismele (fiindcă în mod logic sunt două) au câte 2 rubine fiecare şi conferă ceasului mai multă precizie. Un alt lucru care m-a încântat la acest ceas a fost că l-am putut achiziţiona împreună cu ambalajul său original şi cutia, aşa cum se poate observa, arată încă bine în ciuda trecerii anilor peste ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu