joi

Ceas Regina Victoria

      Exact aşa cum vă spuneam acum două săptămâni revista "Ceasuri de Epocă" ne va oferi acelaşi ceas ca în numărul 9 (Bauhaus), numai că de această dată este "placat cu argint", puţin mai mare, alt design de ace indicatoare şi alt model de rotiţă de potrivire a orei.
     Şi aşa cum bine mă ştiţi de 20 de numere încoace "am mai pus odată botu' " la marea prosteală Hachette şi am achiziţionat şi acest nou număr al revistei "Ceasuri de Epocă", numai datorită faptului că-mi doresc ca cititorii blogului meu să fie permanent şi mai ales, corespunzător informaţi despre această colecţie de ceasuri de buzunar.
    Două săptămâni trec foarte repede şi în numărul 22 v-om avea un ceas de buzunar "Belle Epoque", pe care (bănuiesc), îl voi achiziţiona din nou şi mă voi prezenta în faţa dumneavoastră cu o nouă postare despre o altă piesă din colecţia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu