marți

Ceas Victoria Arad 1969

     În incursiunile mele pe la "Obor" (târgul de weekend din Ploieşti), am găsit pe o tarabă, printre piuliţe, chei, şi alte fiare, acest ceas Victoria Arad, aflat într-o stare deplorabilă, aşa că am decis să-l iau (cu 4 lei) şi să-l adaug colecţiei mele de ceasuri. Acum când dumneavoastră citiţi această postare ceasul se află la ceasornicărie pentru reparaţii capitale, cosmetizare şi revigorare, la un meşter ceasornicar foarte priceput.
     Pentru cei care nu şi-au dat seama încă, este vorba de un ceas deşteptător, mecanic, cu un mecanism pe 4 rubine. Pe spatele ceasului este inscripţionat "N.I. 24879 - 69", adică sunt indicate modelul şi anul de fabricaţie ale acestui nou ceas vechi, din colecţia mea de ceasuri. Inscripţia "Made in Romania" de pe cadran, arată fără dubii şi cu exactitate ţara de provenienţă a acestui ceas deosebit !!!
     Latter Edit: Aşa arată  acum ceasul meu după ample lucrări de curăţare, înlocuire, reglare, adăugare şi restaurare. Zici că suntem în anul 1969 !!!
     Prin urmare 45 de ani de istorie sunt acum pe blogul meu şi în colecţia mea de ceasuri pe care puteţi să o admiraţi şi dumneavoastră !!!

2 comentarii: