marți

Ceas Royal Ace

      Astăzi (25.03.2014), de Bunavestire, în colecţia mea de ceasuri a intrat acest ceas deşteptător mecanic de mare excepţie. Chiar dacă pe cadran scrie "ROYAL ACE" şi "GERMANY", experienţa personală acumulată mă face să afirm că este vorba despre un ceas fabricat la Arad "pentru fraieri", care trebuie să creadă că este un ceas de provenienţă germană.
     Din curiozitate am desfăcut capacul de pe spatele ceasului şi ce credeţi !?!?!? Un mecanism Aradora pe care era inscripţionat "97 - IX" adică anul şi luna când ceasul (sau doar mecanismul), a fost fabricat. Aşa că de acum am un ceas nemţesc din România !!!
     Pentru cei puţini care nu ştiu menţionez că "Royal Ace" este de fapt un joc de noroc online cu o mare popularitate în rândul pasionaţilor, aşa că legătura cu orologeria nu există decât în această postare şi în colecţia mea de ceasuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu