sâmbătă

Ceas Orex

Sosit din tumultoşii ani ai comunismului, acest ceas Orex (ORa EXactă), a reprezentat cândva, mândria orologeriei româneşti. Acest model cu mecanism cu 17 rubine a ajuns în colecţia mea de ceasuri cu tot cu a sa cutie originală din acele vremuri pe care scrie clar: "Preţ cu amănuntul 495 lei, O.M.C.I. 43468 Model 23047", ceea ce îi conferă  o valoare istorică şi de patrimoniu şi mai mare. Chiar dacă multă lume nu este atrasă de fenomenul orologer, eu îmi fac datoria să îi informez pe toţi aceia care au rămas pasionaţi de acest microb al colecţionării de ceasuri, despre toate piesele orologere ajunse în colecţia mea. Tocmai din aceste considerente subsemnatul garantează tuturor care ajung aici pe blogul meu, că vor fi informaţi prompt despre TOATE ceasurile care ajung în colecţia mea de ceasuri aşa cum este şi acest ceas de mână bărbătesc, "Made in Romania", sosit tocmai din secolul al XX-lea !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu