joi

Ceas Silly Roz

Câţiva euro strânşi online, în contul meu de Pay Pal, a făcut ca în colecţia mea de ceasuri să apară acest ceas de perete. Şi fiindcă cei de la www.top-cadouri.ro erau printre cei care acceptau plata prin această metodă, am zis, de ce nu !!! Aşa că de acum puteţi admira acest nou ceas din colecţia mea. Spre deosebire de ceea ce aţi fi tentaţi să credeţi, acest ceas nu este un ceas de mână ci un ceas de perete cu cei 128 cm ai săi a devenit cel mai mare ceas al colecţiei mele. Practic ceasul cu a sa culoare roz, face notă discordantă cu întreaga colecţie, dar eu zic că tocmai acest lucru îl face valoros. Chiar şi numele lui "Silly" (ţăcănit), i se potriveşte de minune. Pentru fanii fideli ai blogului, nu mai trebuie să menţionez că este cel de-al doilea ceas achiziţionat de la această firmă, după cel cu "staţia meteo". Acum stau să mă gândesc cum să mai adun nişte euro în contul de Pay Pal, nu de alta dar am mai văzut acolo pe site nişte "marfă", care aşteaptă cuminte să o achiziţionez. Şi da, ceasul are mecanism quartz cu baterie. 
   

Aşa că rămâneţi aproape pentru următoarele piese de orologerie din totmai faimoasa mea colecţie de ceasuri !!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu