luni

Ceas Pilot Astronaut Rus

     Aşa cum ni s-a promis, astăzi 16.11.2015 ziarul Libertatea şi editura Eaglemoss au adus la chioşcurile de ziare noul ceas din colecţia "Ceasuri Militare". Şi fiindcă şi eu mi-am luat angajamentul că am să vi-l prezint şi dumneavoastră iată că m-am prezentat la datorie (milităreşte), cu noul meu ceas din colecţie. Un model de ceas ce a fost purtat de către astronauţii sovietici în anii '50 ai secolului al XX-lea.


















    Ceasul, chiar dacă are curea de piele, mie personal mi se pare cel mai nereuşit şi mai impersonal din toate cele apărute până acum în această colecţie, destul de reuşită dacă este să o luăm aşa per asamblu. Ca şi celelalte replici din această colecţie şi acest ceas are mecanism cu quartz.


















      Dar cum gusturile nu se discută nici eu nu am să mă apuc acum să fac afirmaţii la adresa acestui nou ceas din această colecţie. Totodată ţin să ma informez că această colecţie nu s-a încheiat azi (aşa cum mulţi dintre noi am crezut), ci va continua cu cel puţin încă 5 modele, pe care nu ştiu dacă voi rezista financiar să le achiziţionez.










     Aşa că eu vă rog, să nu vă împotriviţi impulsului şi mai daţi din când în când, câte un click aici pe blogul meu ca să vedeţi şi dumneavoastră care ceasuri din această colecţie am decis să le mai achiziţionez pentru delectarea dumneavoastră cei care aţi devenit cititorii fideli şi constanţi ai blogului meu cu  multe ceasuri interesante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu