joi

Ceas Azimut

      Numărul 41 al revistei "Ceasuri de epocă" ne-a adus, nouă pasionaţilor de ceasuri, cel mai simplu, banal şi anost model de ceas de buzunar apărut până acum. Şi fiindcă 11 euro nu-mi stăteau bine am zis "La naiba, hai să-i arunc aiurea pe acest număr al fiţuicii "Ceasuri de epocă" şi ca să nu-mi pară chiar aşa rău de cei 50 de lei cheltuiţi pe revistă vi-l prezint şi dumneavoastră.

Acelaşi mecanism quartz "Made in China" pe care îl ştiţi de peste 40 de apariţii, acelaşi design non-comercial pe care noi cei pasionaţi de ceasuri îl cumpărăm de aproape 3 ani încoace modele cu acele indicatoare, cadrane şi carcase intercalate între ele ca să-i creeze fraierului senzaţia că a cumpărat un ceas nou. Iar eu ca blogger îmi mai iau şi bobârnace de la unii care cred (în continuare), că eu aici promovez colecţia Ceasuri de epocă a celor de la editura Hachette. Măcar dacă mi-ar fi schimbat şi mie ceasurile care sunt nefuncţionale, tot ar fi fost ceva, dar aşa ... noroc cu fetele de la INMEDIO din Afipalace Ploieşti care-mi verifică ceasurile în momentul achiziţiei şi care-mi oferă un alt exemplar al revistei, că altfel aveam numai 3 - 4 numere şi nicidecum câteva zeci. Dar vorba aceea nimeni nu te obligă să achiziţionezi ceva ce nu îţi place, totuşi cei cu microbul orologeriei în sânge nu ne putem abţine niciodată, astfel că de foarte multe ori ne complacem să cumpărăm astfel de publicaţii. 












     Tocmai din aceste considerente eu zic să mai daţi câte un click pe aici pe blogul meu, fiindcă este foarte posibil ca până la finalizarea acestei colecţii "să mai pun botu' !" şi să mai cumpăr şi alte exemplare din revista "Ceasuri de epocă" !!!
 
     Eu o să mă chinuiesc să NU o mai cumpăr dar sunt uşor de îmbârligat şi am defectul că nu mă pot abţine în a avea cât mai multe piese orologere în colecţia mea de ceasuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu