joi

Ceas Viper

      Fiindcă strânsesem câţiva euro în contul meu de PayPal şi fiindcă cei de la elefant.ro acceptă şi plata cu cont de PayPal, am zis hai să mă destrăbălez şi să-mi achiziţionez acest ceas Viper, de culoare galbenă cu
mecanism  quartz pe care începând de azi (04.06.2015) îl puteţi admira şi dumneavoastră aici în colecţia mea de ceasuri. Mă văd nevoit să recunosc că m-am lăsat păcălit de poza sa supradimensionată, care era postată pe site-ul cu pricina şi că dimensiunile sale îl recomandă a fi mai mult un ceas de copii sau de damă, însă colecţia mea de ceasuri l-a acceptat de îndată fără nicio restricţie sau discriminare. Aceştia fiind factorii care au dus la această nouă postare şi această nouă piesă de colecţie vă las să-l admiraţi, să-l comentaţi şi să vă exprimaţi opinia proprie şi necenzurată (atâta timp cât este exprimată decent), despre ceasul meu Viper, mai ales acum de când traficul pe blogul meu a început să crească în mod constant şi să fiu accesat (conform COUNTERFLAGS), din foarte multe ţări şi din toate emisferele planetei (sudică, nordică, esticcă şi vestică), chiar şi această nouă postare contribuind la creşterea traficului, autorităţii şi reputaţiei online a blogului meu pe care motoarele de căutare au început să-l returneze prioritar ca rezultat în căutările făcute cu interogaţia "ceas" şi/sau "clock", asta cred că înseamnă că sunt pe drumul cel bun cu bloggingul şi orologia !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu