miercuri

Ceas Belle Epoque

      Un nou număr, cel de-al 22-lea, a fost lansat astăzi (15.10.2014), cu un nou ceas de epocă (ha ha ha, ce anecdotă glumeaţă plină de umor), care este de fapt acelaşi mecanism chinezesc şi acelaşi design banal cu care ne-a obişnuit.
     Sincer mie mi se pare că blogul meu face reclamă editurii Hachette şi NIMENI nu mă prea crede că eu NU am nicio tangenţă cu această editură. Ţin să mulţumesc celor de la INMEDIO (din AFI PALACE PLOIEŞTI), pentru promptitudinea cu care mi-au schimbat 3 (TREI), ceasuri defecte. De aceea stau să mă gândesc dacă se merită o jumătate de milion (lei vechi), pentru ceva de 10 pagini şi-un ceas nefuncţionabil.
     Am obosit să le explic tuturor că NU sunt reprezentantul Hachette în online şi că de fapt aptitudinile mele de blogger au făcut ca ei să ajungă pe blogul meu şi Google mă afişează în primele rezultate de căutare. Poate că dacă se dădea un cent de click primit eram şi eu încântat, dar aşa ...
    ... ne vedem în două săptămâni cu ceasul Jaeger promis de prestigioasa editură (la ei pe stradă), Hachette !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu