miercuri

CEAS STAŢIE METEO

      Mi-am achiziţionat din mediul online, această ministaţie meteo de birou, care este dotată cu termometru, ceas şi umidometru. Colecţia mea de ceasuri a devenit mult mai atractivă cu această piesă orologeră, realizată pe suport de lemn cu mecanisme de înaltă precizie.
     Şi fiindcă mereu v-am bucurat cu cel puţin o poză a ceasurilor mele, vă prezint spre delectare şi mai ales, invidiere noul meu ceas de colecţie, pentru al admira şi mai ales pentru a vă exprim opiniile faţă de această staţie meteo !!!

2 comentarii:

  1. E chiar foarte fain. Sa-l stapanesti sanatos!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sruâ mâna Diana şi să ştii că ceasul şi termometrul merg bine, dar umidometrul NU ştiu până NU începe o ploaie ca să-mi dau seama. A fost doar caniculă până acum !!!

      Ștergere