duminică

Ceas Eforie

     Fiindcă am ajuns din nou la Marea Neagră, în oraşul Eforie (Eforie Nord + Eforie Sud = Eforie), am decis să marchez acest eveniment cu un nou ceas în colecţia mea ceasuri şi m-am gândit la ceva reprezentativ care să înglobeze litoralul românesc.
       Şi ce poate fi mai reprezentativ şi plin de istorie pentru întreg litoralul românesc decât Bricul Mircea !?!? Tocmai de aceea nici nu am ezitat când la standul de suveniruri de pe faleza staţiunii Eforie Sud, am văzut acest ceas de masă, pe care l-am achiziţionat imediat.
                                            
      Aşa că din iulie 2014 colecţia mea de ceasuri are un nou suvenir de la Marea Neagră pe care puteţi să-l admiraţi şi dumneavoastră de acum încolo, fără niciun fel de pretenţie financiară (deocamdată) !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu