vineri

Ceas Braşov

      La Braşov am  fost în excursie la Biserica Neagră cu tovarăşa învăţătoare, la Braşov am fost cu galeria "Lupii Galbeni" să susţin Petrolul Ploieşti, la Braşov am fost la Cerbul de Aur, la Braşov am fost să vizitez Piaţa Sfatului, la Braşov am fost la concertul Scorpions. Dar nu aveam ceas cu obiectiv turistic din Braşov aşa că am decis să mai merg odată pe 29.06.2014 să vizitez Muzeul  de Etnografie, Muzeul de Artă, Muzeul de Istorie şi Muzeul Civilizaţiei Urbane din Braşov.
 Spre stupoarea mea, în ciuda numeroaselor tarabe şi magazine de suveniruri NU am găsit un ceas cu  ceva reprezentativ din Braşov, adică ceva cu Piaţa Sfatului, Biserica Neagră, Tâmpa sau orice obiectiv turistic din  superbul oraş Braşov. Ajuns acasă eram dezamăgit, de excursia superbă, dar fără finalitate când cineva mi-a recomandat că dacă-mi doresc cu ADEVĂRAT "un ceas cu Braşov" să trimit o poză din excursia mea, celor de la http://www.cadoria.ro unde mi se va personaliza un ceas de perete şi/sau birou cu imaginea şi textul trimise de mine. Cum se poate observa rezultatul a fost unul de mare excepţie un ceas cu mecanism quartz Takane (Made in U.S.A.) realizat prin sublimare pe suport MDF. Este PRIMUL  meu ceas din colecţie care are un mecanism din Statele Unite şi coincinenţă, sau NU, astăzi este 4 iulie, Ziua Independenţei Statelor Unite ale Americii !!!
 Aşa că de astăzi am şi eu ceas cu Braşov (şi ce mai ceas, de birou sau de perete cum doriţi dumneavoastră !!!), pe care vă las să-l admiraţi şi dumneavoastră alături de restul pieselor din colecţia mea. MULŢUMESC foarte mult Cadoria.ro pentru noul ceas spectaculos şi mai ales UNICAT din tot mai marea mea colecţie de ceasuri!!!

2 comentarii:

  1. Bravo Robert.Ai reusit pana la urma si ai colectionat si ceasul cu Brasov.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este Daniel şi cu ajutorul pozei făcută de tine. Sunt dator cu un Pepsi !!!

      Ștergere