marți

Ceas Slava

     Un nou ceas deşteptător, mecanic cu 11 rubine, de provenienţă sovietică, a ajuns azi în  colecţia mea de ceasuri. Şi fiindcă îmi place să vă prezint şi dumneavoastră TOATE ceasurile mele, am să-mi iau libertatea să vi-l prezint şi pe acesta.
     După cum lesne se poate observa este inscripţionat "SLAVA" şi "MADE IN USSR" şi nu aşa cum este scriere în limba rusă "Слава" şi "CCCP", ceea ce indică faptul că a fost un model conceput special pentru export nefiind destinat pieţei interne.
      Aşa că de acum încolo îl puteţi admira în colecţia mea de ceasuri. Cât despre anul de fabricaţie va trebui să-i desfac capacul de pe spate pentru a vedea seria inscripţionată pe mecanismul său.

2 comentarii:

  1. Am si eu din asta, doua bucati, din nefericire nici unul functional :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr este o MARE PROBLEMĂ repararea unor astfel de "bijuterii", fiindcă sunt FOARTE puţin ceasornicari care se încumetă să repare modelele vechi de ceasuri !!!

    RăspundețiȘtergere