sâmbătă

Ceas timonă

     Astăzi 1 martie 2014, a fost o zi frumoasă de primăvară în care colecţia mea s-a mai îmbogăţit cu un simpatic ceas marinăresc în formă de timonă. Sper ca forma ceasului să nu vă facă să credeţi că am vreo afinitate politică faţă de vreun partid sau de (fostul căpitan de vapor) preşedintele patriei noastre România.Pur şi simplu m-a încântat ideea să primesc o donaţie încă din prima zi a lunii şi respectiv a primăverii. Este foarte posibil să fie o lună prolifică pentru colecţia mea de ceasuri, tot mai mare şi mai renumită pe plan intern şi internaţional.
     Şi chiar dacă donatorul a dorit să rămână anonim eu nu mă pot abţine să nu vă spun că am ceasul de la tatăl, fetei, naşei, surorii, fiului, soţiei, băiatului cel mare al soţiei tatălui meu. Acum că am fost aşa de explicit vă las în continuare să admiraţi şi să comentaţi noul meu ceas de perete cu mecanism quartz !!! ENJOY !!!
     O primăvară călduroasă şi senină vă doresc tuturor şi promit că nu va fi singura piesă de colecţie pe luna şi anotimpul în care tocmai am intrat azi !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu