duminică

Ceas B.R.D.

      B.R.D. este abrevierea pentru Banca Română de Dezvoltare, membră a Group Societe Generale (GSG), iar în luna octombrie a anului 2004 îmi deschisesem un cont la ei şi am fost automat înscris la o tombolă unde printre alte premii se afla şi acest ceas de mână, cu mecanism quartz, pe care l-am câştigat atunci şi pe care mi-am luat permisiunea să vi-l prezint şi dumneavoastră acum.
Chiar dacă dobânzile acordate erau generoase, comisioanele de administrare a contului deschis atunci, m-au determinat să lichidez şi să închid contul bancar, însă ceasul câştigat atunci mi-a rămas şi a devenit parte componetă a colecţiei mele !!!
Ceasul se află în stare de funcţionare, însă nu îl mai port, preferând să-l adaug colecţiei mele şi să vă ofer dumneavoastră oportunitatea să-l admiraţi aici la mine pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu