duminică

Ceas deşteptător Aradora

     Faptul că 2013 a fost un an foarte prolific pentru colecţia mea de ceasuri este dat şi de această nouă piesă de colecţie, un ceas deşteptător, mecanic, din producţia fabricii de ceasuri Victoria Arad. Chiar dacă nicăieri nu apare numărul de rubine şi nu este nici ştanţat pe capac acel N.I.I. de identificare al modelului se pare că este un model pe mecanism pe 4 rubine din primii ani ai secolului al XXI-lea.
     Aşa că m-ar bucura foarte mult absolut orice informaţie (pertinentă), despre "originile" exacte sau aproximative ale acestui ceas din colecţia mea care creşte în continuu.
      Later Edit: am desfăcut ceasul şi pe mecanismul ceasului era inscripţionat: "04 - III", astfel am aflat (de la cunoscători în ale orologeriei), că ceasul a fost fabricat în luna martie a anului 2004.

2 comentarii:

  1. buna ziua am si eu doua ceasuri de aruncat un rolex si un longines daca sunteti interesat

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineînţeles că DA, aştept detalii pe codescu.robert@gmail.com despre cum pot intra în posesia acestor ceasuri. MULŢUMESC FOARTE FRUMOS !!!

    RăspundețiȘtergere