vineri

Ceas Oreo

      La promoţia, din vara lui 2013, "E timpul să câştigi tot timpul!" al companiei Kraft Foods am câştigat un ceas de perete, pe care tocmai l-am primit astăzi şi vi-l prezint şi dumneavoastră. Chiar dacă premiul se numeşte "Ceas Oreo" eu l-am câştigat trimiţând (online) un cod de pe pachetele de biscuiţi Milka !!!

     Chiar dacă nu-l am decât de câteva ore, deja unii şi-au permis să pluseze nişte oferte pentru achiziţionarea lui, însă ca întreaga mea colecţie de ceasuri, se află în categoria "NOT FOR SALE" aşa că în continuare îl veţi admira aici pe blogul meu guys !!!

     Ceasul are mecanism quartz ... "Made in Austria" şi nu are secundar. Pe principiul "Never say never!" am să vă invit şi pe dumneavoastră să vă încercaţi şi voi şansele la următoarele promoţii cu premii ale marilor companii şi cine ştie poate veţi câştiga şi dumneavoastră, premii !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu