marți

CEAS SLAVA

     Un ceas mecanic de masa din anii '80 vine chiar acum aici pe blog la mine sa va incante si pe dumneavoastra, de vremurile demult apuse. Este ceasul care in vacantele mele din anii '80, la bunici la Chiojdu (BZ), m-a trezit de multe ori, in diminetile cand erau activitati de intreprins.
      Este un ceas care a prins multe evenimente de-a lungul existentei sale indelungate. Acest model era produs numai pentru piata sovietica fiind inscriptionat doar cu litere din alfabetul chirilic. Asa ca trebuie sa stiti ca Слава inseamna Slava. Am incercat sa desfac capacul de pe spate ca sa aflu cu exactitate anul de fabricatie dar suruburile s-au oxidat si NU am reusit. Asa ca daca cineva are idee de anul de productie al acestui model este asteptat cu un comentariu informativ. 

2 comentarii:

  1. Daca as ajunge un scriitor batran, cred ca unu ceas ca asta mi-ar aduce multa liniste!

    RăspundețiȘtergere
  2. OK eu promit să ţi-l împrumut dacă şi tu promiţi că iei premiul Nobel pentru literatură Georgele !!!

    TE BAGI !?!?!

    RăspundețiȘtergere