duminică

CEAS RZESZOW

   Ştiu este un ceas cu peştişorul Nemo din filmul de animaţie "Finding Nemo" însă eu l-am achiziţionat în luna martie a anului 2008 din Rzeszow (Polonia) ca suvenir aşa că a devenit piesă de colecţie, de abia la 3 luni de la achiziţionare am aflat că este un personaj Disney !!!
     După ce am aflat despre cine este Nemo mi-am cumpărat DVD-ul cu "În căutarea lui Nemo" şi am fost fascinat de animaţie, acţiune şi regia filmului. Partea interesantă şi captivantă a fost că cei de la ziarul "Adevărul" au scos şi ei o serie de cărţi pentru copii sub licenţă Disney, iar una dintre cărţi a fost ... "În căutarea lui Nemo", pe care aşa cum era elementar am achiziţionat-o sub pretextul că este pentru nepoţelul meu Alex.












Acest ceas cu Nemo a fost cumpărat ca suvenir din Rzeszow, la prima mea vizită într-o ţară străină. Totodată acest ceas poate fi considerat a fi începutul colecţiei mele de ceasuri deoarece după ce l-am pus în cameră mi s-a părut prea stingher pe perete şi am adunat şi restul ceasurilor din celelalte camere şi mi-am dat seama că am câteva piese şi-am decis că de atunci să-mi iau ca suvenir de peste tot de unde voi merge în excursii, vacanţe şi/sau călătorii ca suvenir UN CEAS !!!
     Acum că ştiţi care sunt începuturile acestei colecţii de ceasuri vă voi lăsa să admiraţi, comentaţi şi să evaluaţi şi celelalte ceasuri care alcătuiesc această colecţie a mea plus invitaţia să vizionaţi NEAPĂRAT filmul de animaţie "Finding Nemo" al studiourilor Disney !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu